Tambah Power

Tambah Saiz Zakar

Minyak Urut Zakar

Alat Besarkan Zakar

Cincin Zakar

Tahan Lama

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Payudara

Pink Nipple

Ketatkan Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Pelincir Faraj

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah

 

 


AGEN DAN DROPSHIP DIPERLUKAN BERMINAT!!! SILA HUBUNGI KAMI ATAU KLIK SINI SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN




http://www.abangonline.info/images/paypal.jpg

Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


http://www.abangonline.com/Free-Shipping-LG-300x300.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Petua Ketatkan Faraj

 

Petua Hilangkan Jerawat

 

Cara Mengatasi Masalah Mati Pucuk

 

Tips Mencantikan Payudara

 

Tips Untuk Suami Tahan Lama

 

Teknik Memanjang & Membesarkan Senjata Lelaki

 

Tips Memikat Hati Wanita

 

 

 

 

:..,Pemborong Vimax serta Pelbagai Produk Kebahagian Rumah Tangga

PANDUAN BAYARAN SECARA ONLINE

 

A.PEMBELIAN SECARA ONLINE TUNAI

 

Lakukan 3 langkah berikut selepas memilih menu pembelian

Langkah 1:Tentukan Jumlah Bayaran

Tentukan jumlah bayaran untuk pembelian anda. Kos penghantaran percuma ke seluruh Malaysia dan semua penghantaran produk dijamin selamat dan sulit 100%.

 

Langkah 2:Buat Bayaran

Buat bayaran melalui cara-cara berikut:

a) Bank-in ke Akaun bank :Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:

Nama Bank
No. Akaun
Penama
1.
Maybank
551306511367
Idaman Global Trading
2.
CIMB
8601472635
Idaman Global Trading

 

Langkah 3:Hantar Maklumat Bayaran

Selepas bayaran dibuat, sila isi borang pembayaran (Klik Sini Untuk Mengisi borong bayaran).Selepas anda mengisi borang bayaran anda akan menerima sms daripada sistem kami secara auto. Jika bayaran dibuat mengunakan cash deposit atau tanpa mengisi borang pembelian sila SMS ke 0197850475 mengikut format di bawah. Jika melalui sms anda tidak perlu lagi mengisi borang bayaran online.

Contoh:

Produk , Jumlah Bayaran, Bank, Tarikh & Masa Bayaran, Nama, Alamat, No.Hp

 

 

 

 

 

 

 

 

MAKLUMAT LANJUT ATAU PERTANYAAN HUBUNGI :

EN. JOE HOTLINE 0197850475

 

 


 

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PACAK LANGIT

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

TAMBAH POWER

Klik sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHEROMANCES

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

 

 

PHEROLINS

http://www.abangonline.com/images/pherolins.jpg

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

VIBRATOR RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

CAT WOMEN SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

 

SPANISH GOLD FLY

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

TONGKAT AJIMAT

KETATKAN FARAJ

Klik di sini

 

VIRGINITY DROPS

KETATKAN FARAJ

Klik di sini

 

GLUTA COLLAGEN

CERAHKAN KULIT

Klik di sini

 

GLUTA CLEANSER

CERAHKAN WAJAH

Klik di sini

 

HANDSOME UP

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

MINYAK LINTAH

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

MINYAK BELACAK

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

FIGURE UP

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

MYSTIQUE

PEMIKAT LELAKI

Klik di sini

 

BREAST PUMP

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

CATUABA

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

 

VOLUME PILLS

TAMBAH  AIR MANI
Klik di sini

 

BATHMATE

TAMBAH  SAIZ
Klik di sini

 

HOT KISS

PELINCIR FARAJ
Klik di sini

 

MEN SECRET GEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

IMAX SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

STUD 100

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

MACA SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PINK NIPPLE

PAYUDARA PINK

Klik di sini

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin