Tambah Power

Tambah Saiz Zakar

Minyak Urut Zakar

Alat Besarkan Zakar

Cincin Zakar

Tahan Lama

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Payudara

Pink Nipple

Ketatkan Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Pelincir Faraj

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah

 

 


AGEN DAN DROPSHIP DIPERLUKAN BERMINAT!!! SILA HUBUNGI KAMI ATAU KLIK SINI SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN




http://www.abangonline.info/images/paypal.jpg

Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


http://www.abangonline.com/Free-Shipping-LG-300x300.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Petua Ketatkan Faraj

 

Petua Hilangkan Jerawat

 

Cara Mengatasi Masalah Mati Pucuk

 

Tips Mencantikan Payudara

 

Tips Untuk Suami Tahan Lama

 

Teknik Memanjang & Membesarkan Senjata Lelaki

 

Tips Memikat Hati Wanita

 

 

 

 

Gluta Collagen Berry's | Gluta Collagen Berrys | Gluta Collagen Berry | Cerahkan Kulit

 

SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

 

 

KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

( KKM ) :  (88)dlm.KKM-163/S/25 Jld.224

 

NO.SIJIL HALAL : 1 023-01/2013

 

JAMINAN BERKESAN DALAM 7 HARI

 

Ekstrak Maqui Berry+ Kolagen Marin 5000mg + Ekstrak Peach + Ekstrak BlueBerry + Ekstrak Delima + Oligo Fructose + Maltodextrin+ Vitamin C +  Vitamin A + Vitamin E + Glutathione + Garnicia Cambogia

 

Gluta berry's Collagen 5000mg adalah serbuk minuman antioksidan tinggi dari Collagen, Maqui Berry, Blueberry serta sari ekstrak herba untuk kecantikan wajah dari dalam dan peningkatan tenaga. Ia kaya dengan aktioksidan anthocyanin dari Maqui Berry (3 kali ganda antioksidan berbanding acai berry), enzim dan polyhenol serta aktioksidan glutathione.

 

Gluta Collagen Berry's juga disarikan dengan vitamin A, C dan E serta cepat menyerap terus ke dalam darah melalui air liur tanpa melalui proses penghadaman yang mungkin mengurangkan keaktifan dan keberkesanannya. Dengan ini tidak hairanlah dalam masa yang singkat beberapa hari sahaja kulit anda akan kelihatan licin dan cerah.

 

Kelebihan Gluta Collagen Berry's

1. Membantu Mencerahkan kulit dalam masa yang singkat

2. Menganjalkan kulit, menutup liang roma dan melicinkan kulit.

3. Mengurangkan kusam dan tona kulit yang tidak sekata

4. Membantu mengurangkan keguguran rambut.

5.Membantu mengurangkan berat badan.

6. Melancarkan peredaran darah.

7. Penggunaan berterusan mengurangkan bilangan kepadatan dan kejelasan kedutan.

8. Membantu menurunkan kadar keasidan badan.

9.Anti Penuaan- Membantu proses awet muda melalui antioksidan dan melalui pembaharuan dan pengaktifan sel.

10. Menghilangkan Jeragat, Parut Jerawat & Menyembuhkan Jerawat

11.Mengetatkan Faraj & Melancarkan Perjalanan Haid.

12. Mengurangkan Risiko Kanser Dan Tumor.

13.Mengurangkan Masalah Katarak atau Rabun & Sakit Lutut

14.Meningkatkan Keghairahan Seks & Tenaga

15. Membantu Menstabilkan Pesakit Yang Mempunyai Penyakit Jantung, Sembelit, Buasir, Kencing Manis, Darah Tinggi, Strok, Gout, Migraine, Selesema.

16. Meningkatkan pembentukan otot baru yang lebih padu dan padat agar badan tidak menjadi lembik dan gelebeh. Otot baru ini akan membakar lebih banyak lemak

 

Collagen, apakah kegunaan collagen?

Collagen adalah elemen yang penting untuk kecantikan dan keanjalan kulit. Kini dengan produk Gluta Collagen Berry's yang mengandungi Marine Collagen 5000mg anda tidak perlu risau lagi tentang penurunan collagen di dalam badan anda.

 

Penurunan collagen atau kolagen akan berlaku apabila umur semakin meningkat dewasa dan akibat akan mengakibatkan kulit mula menampak garis-garis penuaan dan kulit muka akan mudah berjeragat,kusam dan tidak bermaya.

 

Bagi melambat dan mengelakkan proses ini berlaku selain mengambil makanan yang mengandungi collagen atau kolagen secara semualajdi seperti makanan yang mengandungi kandungan c yang boleh meransangkan pembentukan collagen. Makanan tambahan juga adalah diperlukan unutk mempercepatkan pembaikan sel-sel kulit yang saban hari dimamah usia.

 

 

Apa itu Glutathione?

Glutathione merupakan tripeptida iaitu tiga protein dalam satu molekul (cystein, glutamin acid dan glycin). Glutathione secara alami terdapat dan terhasil dalam tubuh setiap individu. Tetapi, seiring dengan lanjutnya usia, semakin berkuranglah kadar Glutathione yang menyebabkan kesihatan optimal tidak tercapai, secara fisik, psikis dan sosial.

 

Glutathione berperan penting dalam sistem kekebalan tubuh, regenerasi sel, bersifat antioksidan dan anti toksin. Kadar Glutathione dalam tubuh merupakan indikator untuk membezakan antara individu yang sihat dengan yang individu berpenyakit.

 

Fungsi Glutathione yang dapat dirasakan secara langsung dan ketara dari luaran adalah merupakan kesan sampingan daripada peningkatan kesihatan tubuh secara menyeluruh kerana meningkatnya paras Glutathione dalam tubuh antaranya :

1. Meningkatkan kecerahan warna kulit (memutihkan) seluruh badan. Ini kerana kesan pemutihan terjadi dengan sangat baik.

2. Melembutkan dan menghaluskan tektur kulit (glowing).

3. Kulit menjadi kenyal anjal.

4. Memelihara kesihatan rambut & kuku.

 

 

Apa itu Maqui Berry?

Maqui berry telah digunakan berkurun-kurun oleh suku Mapuche India dari Amerika Selatan. Buah ini tumbuh secara eksklusif di Patagonia Wilayah Selatan Chile dan Argentina. Maqui Berry merupakan simbol kekuatan, kesihatan, dan kecergasan, ia juga dipercayai oleh orang asli bahawa ia mempunyai kuasa penyembuh yang menakjubkan. 

 

 

MAQUI BERRY TERBUKTI 3 KALI GANDA LEBIH ANTIOKSIDAN BERBANDING ACAI BERRY

 

 

  • Maqui Berry yang mengandungi antioksidan yang tertinggi di seluruh dunia dan beruapaya:-
  • 1.Menurunkan berat badan.
  • 2.Meninggatkan kekuatan dan daya ketahanan.
  • 3.Menyokong kesihatan penuaan.
  • 4. Meneutralkan radikal bebas.
  • 5.Sumber vitamin C, kalsium, besi dan kalium yang bagus.
  • 6.Menambahkan paras tenaga.
  • 7. Aktiviti anti-radang.
  • 8.Melindungi LDL daripada pengoksidaan.
  • 9.Menguatkan tulang dan sendi.
  • 10. Memutihkan kulit dan melindungi kulit daripada sinaran matahari.

 

Apa itu Blueberry?

Buah Blueberry merupakan penjana Anti Pengoksidaan yang berkesan. Perubatan tradisional memberitahu kita bahawa Bluberry mempunyai sejarah yang lama dalam penggunaan untuk anti penuaan, kencing manis, keletihan mata, menentangkan serserviks/payu dara, perlindungan system jantung, peningkatan daya ingatan, menyokong saluran darah, mengelak daripada jangkitan saluran air kencing dan juga pengurangan kolestrol dalam badan.

 

Khasiat buah peach?

Selain aromanya yang harum dan segar, buah peach ternyata memiliki banyak manfaat. Buah peach atau juga dikenal dengan buah persik (prunus presica) memang masih kurang awam untuk dikonsumsi dibandingkan buah lain seperti apel atau jeruk. Tetapi banyak produk kosmetik yang menggunakan ekstrak buah ini sebagai salah satu formula yang baik untuk kecantikan. Tahukah Anda apa sebenarnya manfaat peach itu?

Faktanya, peach tidak hanya baik untuk kecantikan. Bagi dunia kesehatan, peach pun dianggap sebagai buah yang mampu mencegah dan mengobati penyakit karena kandungan di dalamnya. Peach kaya akan serat, kandungan vitamin A, B, C, dan E serta memiliki kandungan antioksidan yang cukup tinggi.

 

Khasiat buah Delima (Pomegranate)

Manfaat buah delima untuk  kesihatan sangat banyak jumlahnya. Buah yang sering dijadikan sebagai perumpamaan saat memuji kecantikan seorang wanita ini memiliki banyak fungsi, antara lain adalah sebagai  antivirus dan anti-tumor. Buah delima juga mempunyai fungsi  sebagai sumber vitamin karena terkandung beberapa vitamin antara lain  vitamin A , C dan E serta asam folat. Buah ini memiliki kemanjuran sebagai  antioksidan  tiga kali ganda dibanding buah anggur atau teh hijau.  Delima juga sangat efektif dalam  menyembuhkan masalah-masalah yang berkaitan dengan jantung dan untuk menjaga sirkulasi darah. Manfaat lainnya ialah  termasuk menyembuhkan penyakit barah , meawat gigi, osteoarthritis, anemia dan diabetes.

 

 

Apa itu Garcinia Combogia?

Garcinia atroviridis / Garcinia Cambogia, juga dikenali sebagai Asam Gelugur, asam gelugor, atau asam keping dalam bahasa Malaysia, Jenis ini tumbuh liar dikebanyakan tempat di Malaysia dan banyak di petik disebelah Utara Semenanjung Malaysia sebagai sumber ekonomi dan nilai perubatan. Buah kekuningan ini mempunyai bentuk seperti buah labu. Selain digunakan dalam beberapa jenis masakan, seperti Laksa. Kini, buah asam juga baik untuk mengurangkan berat badan dan kegemukkan.

 

Dalam bahasa saintifiknya garcinia combogia adalah sejenis tumbuhan tropika yang banyak manfaatnya khususnya pada kelebihanya dalam menurunkan berat badan.

 

Dalam kajian yang melibatkan 60 lelaki obes dan wanita, kumpulan ini diberikan Garcinia. Cambogia selama lapan minggu. Didapati HCA dapat membantu orang ramai mengurangkan berat badan berbanding dengan kumpulan plasebo yang mengambil makanan tambahan dummy.

 

CARA PENGGUNAAN

Cara Makan Gluta Collagen Berry's

Koyakkan Sedikit Hujung Sachet Dan Masukkan Ke Dalam Mulut Secara Perlahan – Lahan…Biarkan 3-5 Saat, Serbuk Itu Akan Cair Dengan Enzim Air Liur Dan Lebih Cepat Meresap Ke Dalam Salur Darah Berbanding Dengan Cara Meminum Dengan Air. Makan Satu Jam Sebelum Makan Atau Satu Jam Selepas Makan.

 

 

Cara Pengambilan Gluta Collagen Bery's Untuk Cerah, Gebu, Kurus dan menawan.

  •  

  • 1.Jarakkan 3-5 Jam Untuk Pengambilan Gluta Collagen Berry's dengan Sebarang Produk Lain . 

  • 2.Minum Air Masak 2-3 Liter Sehari.

  • 3.Jangan Ambil Sebarang Minuman Yang Mengandungi Kafein, Alkohol, 4.Minuman Berkarbonat Dan Kurangkan Merokok Untuk Mempercepatkan Kesan Gluta Collagen Berry's

  • 5. Cukupkan Tidur 8 Jam Sehari

  •  

Kesan Pengambilan Gluta Collagen Berry's Untuk Pemutihan Boleh Dilihat Dalam Jangka Masa : 

  • Medium Brown Skin: 1-2 Bulan 

  • Dark Brown Skin: 3-5 Bulan 

  • Very Dark Skin: 6-12 Bulan 

  • Fair Skin: Kulit Akan Menjadi Putih Kemerahan Dalam Tempoh 2 Minggu -

    6 Minggu

     

     

  •  

  •  

 

 

 

 

STOKIS NEGERI DAN PENGEDAR DIPERLUAKAN BAGI GLUTA COLLAGEN BERRY'S

IKLAN-IKLAN PROMOSI DI MAJALAH DAN MEDIA MASSA AKAN DIBUAT DENGAN MENYENARAIKAN NAMA-NAMA WAKIL KAMI. REBUTLAH PELUANG KEEMASAN INI!!!


 

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PACAK LANGIT

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

TAMBAH POWER

Klik sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHEROMANCES

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

 

 

PHEROLINS

http://www.abangonline.com/images/pherolins.jpg

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

VIBRATOR RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

CAT WOMEN SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

 

SPANISH GOLD FLY

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

TONGKAT AJIMAT

KETATKAN FARAJ

Klik di sini

 

VIRGINITY DROPS

KETATKAN FARAJ

Klik di sini

 

GLUTA COLLAGEN

CERAHKAN KULIT

Klik di sini

 

GLUTA CLEANSER

CERAHKAN WAJAH

Klik di sini

 

HANDSOME UP

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

MINYAK LINTAH

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

MINYAK BELACAK

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

FIGURE UP

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

MYSTIQUE

PEMIKAT LELAKI

Klik di sini

 

BREAST PUMP

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

CATUABA

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

 

VOLUME PILLS

TAMBAH  AIR MANI
Klik di sini

 

BATHMATE

TAMBAH  SAIZ
Klik di sini

 

HOT KISS

PELINCIR FARAJ
Klik di sini

 

MEN SECRET GEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

IMAX SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

STUD 100

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

MACA SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PINK NIPPLE

PAYUDARA PINK

Klik di sini

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin